Naujienlaiškio „Aš manau“ panaudojimo galimybės pamokose



Ugdymo plėtotės centro „Mokytojo TV“ tiesioginės vaizdo transliacijos „Naujienlaiškio „Aš manau“ panaudojimo galimybės pamokose“ vaizdo įrašas. Transliacijoje dalyvavo Aistė Žilinskienė, Interneto žiniasklaidos asociacijos pirmininkė, Mykolo Romerio universiteto ir Vilniaus universiteto dėstytoja, naujienlaiškio „Aš manau!“ sumanytoja ir rengėja; Ginta Orintienė, Ugdymo plėtotės centro Ugdymo turinio skyriaus Socialinių mokslų, dorinio ugdymo ir kūno kultūros poskyrio metodininkė.

Naudingos nuorodos:
Naujienlaiškis AŠ MANAU!
Kaip taikant skaitymo strategijas nagrinėti naujienlaiškio AŠ MANAU! aktualijas. Metodiniai patarimai. 2017

Prašytume atsakyti į trumpos anketos klausimus: ANKETA.

Ugdymo plėtotės centras.
2017 m. lapkričio 16 d., Vilnius.
Filmavo Vytautas Čeikus, montavo Živilė Gapšienė.

0 komentarai (-ų):